Top důvody proč si koupit Heroinové deníky Nikkiho Sixxe

Do svého blogu jsem se rozhodla zařadit něco jako recenze. Důvod proč píšu tento článek teď kolem půlnoci je ten, že bych se chtěla zúčastnit konkurzu na recenzi knihy Bon Jovi. Takže, milé, nakladatelství Omego, já jsem velký příznivec stylu ve kterém skupina začínala, Glam metalu, vím o ní celkem dost jenže můj blog není primárně na dělání recenzí knih, ale pro šanci mít tu knihu k dispozici jich pár udělám, protože mě to vlastně baví a do konceptu blogu se hodí!
Nechci však dělat recenze jako každý, protože nejdu s proudem. Má verze je že vám povím top důvody proč si knihu koupit a možná i proč ne. Jsem sice objektivní, ale má to své meze a při svých idolech...
Kniha navíc slaví desáté výročí a Nikkiho nová skupina existuje díky knížce. Sixx oznámil reedici a grafickou novelu, ta je limitovaná a celkem drahá :-(. Tohle je má verze oslavy!

  1. Nádherná grafika! Původní vydání roku 2007, u nás v Česku 2011, je na lesklém papíře plném černých a červených skvrn, ilustrací a textu. Vše je proloženo fotografiemi a vypadá to fantasticky. Já jako umělec jsem unesená zpracovaním. Nečekejte klasické vodorovné řádky, občas to onu rovinu ztrácí, co čekat od rockové zpovědi plné drog, pádu a vzestupů!
  2. Samotná zpověď autora, vlastní příběh. Já jsem velký Sixxův fanoušek, ale stala jsem se jím až po přečtení knihy.  Já si mezi řádky přečetla, že je to zajímavý kluk s rozervanou duší a vnitřní bolestí. Proto začal brát drogy, ale zároveň se své závislosti později zbavil, to až když si ji zahojil. Příběh ukazuje jak je těžké být rockovou hvězdou, jak funguje mozek feťákovi a také říká co si o tom ten kdo zažil mladého závislého Sixxe o zhruba dvacet let po té. Nemusíte být fanoušek Sixxe aby jste si knihu zamilovali!
  3. Sixx am The heroin diaries soundtrack! To, že úspěšné a hudební filmy mají soundtrack je normální, to že jej má kniha už obvyklé není ani náhodou! Sixx potkal Jamese Michala a Derena Jaye Ashbu a už to jelo! Písničky dokonale doprovázejí čtení a jsou opravdu povedené! Songy jako Life is Beautiful, Van Nuys, Pray for me nebo Tomorrow člověka posadí do židle, mě teda posadili! 
  4. Pokud máte rádi rockové hvězdy,pár se jich tu objeví! Nikki pod drogami pár věcí prásknul. Třeba na Slashe, po tom co přehnal párty tak se v noci počúral. Na konec tohle sice v knize sám přiznal, ale přece jen... Dozvíte se třeba, že David Coverdale je nudný zpěvák a mnoho dalších věcí. Nahlédnete do procesu natáčení klipu a dozvíte se různé tipy co se mohou hodit! 
  5. Možná koupí knihy přispějete na dobrou věc! Tohle byl jeden z důvodů proč Nikkiho tolik miluji! Deníky jsou bestseller, ale Sixx na něm nevydělal! Výtěžek z prodeje šel do nákupu hudebních nástrojů pro nadaci v La která se stará o děti z ulice! Nikki byl taky takové dítě a z života bezdomovce ho dostala hudba. On si ovšem ukradl kytaru a tu následně prodal a koupil si za to baskytaru! Proto nakoupil nástroje pro hudebně nadané děti pod záštitou nadace! No není to krásné? 
A důvod proč si knihu nekoupit? Možná vyjde nová... Já osobně toužím po originálu! 
A ještě jeden - můžete se utvrdit v tom, že v osmdesátých letech se prostě rockeři měli lépe a kapela se snaž prosadila!

Komentáře

Oblíbené příspěvky